Mediasiya Şurasının Çağrı Mərkəzi fəaliyyətə başladı


  • 9 Oktyabr 15:27

Mediasiya sahəsində siyasətin və nəzarətin həyata keçirilməsi, mediatorların fəaliyyətinin təşkili və əlaqələndirilməsi, mediatorların müstəqilliyinin təmin edilməsi, mediatorların seçilməsinin təşkili, təlimi, onların intizam məsuliyyətinə cəlb edilməsi, habelə mediasiya ilə bağlı digər məsələlərin həlli məqsədilə ötən il Mediasiya Şurası təsis edilib.

E-huquq.az-ın məlumatına görə, Mediasiya Şurasına edilən müraciətlərin cavablandırılması, habelə şikayət və ərizələrin operativ həllinin təmin olunması məqsədilə 8 oktyabr tarixindən (012) 1927 Çağrı Mərkəzi fəaliyyətə başlayıb.

​Vətəndaşlar Çağrı Mərkəzinə ümumi vətəndaş müraciətləri, mediatorların fəaliyyəti ilə bağlı yaranan şikayət və təkliflərlə əlaqədar müraciət edə bilərlər.

Çağrı Mərkəzi həftənin 5 iş günü, saat 09:00-dan saat 18:00-a qədər Azərbaycan dilində xidmət göstərəcək.

Oxşar xəbərlər